فروش عمده لباس زنانه ارزان قیمت

عمده فروشی و تولیدی مانتو | مانتوسرا

تولیدی مانتو عمده ✓ مانتو سرا 🥇️ خرید از بزرگترین تولیدی و پخش مانتو عمده زنانه ارزان در ایران

عمده فروشی و تولیدی مانتو | مانتوسرا

تولیدی مانتو عمده ✓ مانتو سرا 🥇️ خرید از بزرگترین تولیدی و پخش مانتو عمده زنانه ارزان در ایران

وب سایت مانتوسرا اولین استارت آپ عمده فروشی مانتو در کشور است و شما می توانید مانتو های تولید مانتو عمده mantosara را از این وب سایت سفارش دهید.
خرید اینترنتی مانتو به صورت عمده از مانتوسرا، مزایای خرید اینترنتی مانتو عمده، قیمت عمده مانتو فروشی، پخش عمده مانتوسرا.
تولید انواع پانچو و شنل: بهترین جنس پارجه و ارسال سریع به شهرستان

راهنمای کامل حرفه ای خرید مانتو، همه چیز درباره انتخاب مانتو مناسب

به طور معمول بانوان در هنگام خرید مانتو وسواس زیادی به خرج می دهند به همین علت فروشگاه‌هایی که مشغول فروش مانتو هستند ، سعی بر این دارند مانتویی را برای خانم ها در نظر بگیرند که مورد پسند آن ها واقع شود ، از قیمت اقتصادی برخوردار باشد و جدا از مسئله قیمت از کیفیت بالایی هم برخوردار باشد. در نتیجه مغازه داران در هنگام خرید مانتو به صورت عمده باید دقت بالایی به خرج دهند.

اگر به دنبال بهترین تولیدی پوشاک زنانه هستید این جا کلیک کنید.
 

بدیهی است که هدف هر شخص فروشنده ای اعم از فروشگاه‌هایی که اجناس را به صورت حضوری می فروشند مانند مزون‌ها ، بوتیک و مغازه‌ها و هم فروشگاه‌هایی که محصولات خود را به صورت اینترنتی می فروشند، فروش بالاتر و در پایان سود بیشتری را به همراه دارد. در نتیجه مانتویی که نیاز هر دو نفر را تامین نماید باعث موفقیت برای هر و طرف نیز خواهد شد.

 

محتوای مرتبط: بهترین تولیدی مانتو عمده

 

در این جا منظور ما از هر نفر ، خریدار و فروشنده است. شخص فروشنده باید مانتوی هایی را در فروشگاه و در رگال‌های مزون قرار دهد که مد روز باشند و جدا از این مسئله نیاز مشتری را برطرف نمایند.
 در این مقاله مواردی را برای خرید مانتو عمده ارزان به شما خواهیم گفت تا فروشندگان و صاحبان کسب و کار در زمان تهیه عمده مانتو ، برترین مدل و محبوب ترین مدل مانتو را جهت فروش در فروشگاه انتخاب نمایند و در نتیجه به سود بالایی دست پیدا کنند.

 

به پارچه مانتو توجه کنید
 

با توجه به این که مانتو بیشتر از دیگر لباس های زنانه مورد توجه بانوان قرار می گیرد ، توجه داشتن به مانتویی که بر تن جلوه زیبایی داشته باشد و باعث شود شخص شیک تر به نظربرسد اهمیت بالایی دارد. پارچه مانتو بر تن خور و فرم مانتو تاثیر زیادی خواهد گذاشت و به سادگی در یک نظر، کیفیت مانتو را نشان می دهد.
 

پارچه‌ مانتو به این دلیل اهمیت بالایی دارد که هم در سبک و سلیقه و هم در قیمت مانتو و سلیقه اشخاص تاثیر خواهد داشت.به عنوان مثال مانتوهای مجلسی دارای پارچه‌های با کیفیت گران قیمت تر و با کیفیت تری هستند و مانتوهای معمولی و دانشجویی از جنس پارچه ارزان قیمت تر و ملایم تری در دوخت آن ها استفاده می‌شود.
 

در نتیجه اگر قیمت مانتو برای شما دارای اهمیت است و به دنبال تهیه مانتو با قیمت مناسب هستید مانتوهایی که از تریکو در آن بهره برده شده است قیمت مناسب تری در برابر دیگر پارچه ها دارند.
به دوخت مانتو توجه کنید

 

این مورد هم یکی از موارد مهمی است که در قیمت، کیفیت و مدل مانتو نقش مهمی دارد. تولیدکنندگان کارکشته از تجهیزات ایده آل جهت دوخت مانتو بهره می برند، دوخت آنها نشان از جلوه خاص یک مانتو را دارد اما در مانتوهایی که قیمت پایین تری دارند، دوخت مانتو از دقت و کیفیت کمتری برخوردار است.
به مد روز نگاهی داشته باشید

 

شاید کمی زیاده گویی به نظر برسد اما همان اندازه که زیبایی و مد در فروش مانتو نقش مهمی خواهد داشت ، پارچه و دوخت مانتو ندارد! یک مغازه دار خوب جدا از این مورد که به دوخت و پارچه نظری دارد، جامعه‌شناس ایده آلی هم می باشد! و انتخابش با توجه به نیاز مشتری است، ترند و مد همان زمان گزینش می‌کند.
 

به عمده‌فروش دقت نمایید

شگفت زده نشوید! شاید از خود سوال کنید به چه دلیل باید در زمان خرید مانتو به عمده فروش دقت داشته باشیم. عمده‌فروشانی زیادی در بازار و نقاط مختلف شهر به کار خود مشغول هستند و همه آنها سعی بر این دارند تا با ارائه کارهای ایده آل ، با کیفیت و جذاب و عرضه یک قیمت اقتصادی از دیگران سبقت بگیرند.
پیدا کردن یک عمده‌فروش ایده آل، جوابگو و با انصاف به شما کمک زیادی می کند تا خریدهای عمده و زیادی در بلند مدت از او انجام دهید .

 

در نتیجه بسیار اهمیت دارد که مسئولانه و صادقانه با شما معامله کند. در سایت عمده‌فروشی پوشاک عمده تولیدکنندگان و عمده فروشان مانتو زیادی حضور خواهند داشت که با رفتن به صفحه شخصی هر یک از آنها خواهید توانست نوع کار و نمونه کارهای آن ها را تماشا کنید و از میان این محصولات ، بهترین آن ها را انتخاب نمایید.
 

قبل از خرید مانتو به این نکات توجه کنید

خرید مانتو به طور کامل بستگی به سلیقه شخصی فرد دارد ولی در زمان خرید مانتو مواردی وجود دارد که معمولا همه بانوان محترم با هر سلیقه ای که دارند به آن توجه خواهند کرد یا شاید بهتر باشد به آن توجه ویژه ای داشته باشند. 
 

در ادامه این متن با ما همراه باشید تا به شما مطالبی را بگوییم که قطعا برای شما مفید خواهند بود، اگر دارای بوتیک هستید و در نظردارید خرید مانتو را به صورت عمده انجام دهید این موارد بسیار برای شما مفید خواهند بود تا با توجه به علاقه مشتریان خود ، پرفروشترین مانتو را برای بوتیک خود در نظر بگیرید.
 

توجه کردن به اندام

مورد مهمی که هنگام خرید مانتو عمده باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید توجه به اندام و قد می باشد. اگر دارای قد کوتاهی هستید به دنبال خرید مانتو کوتاه نباشید، اگر هم  دارای قد بلندی هستید، گزینش مانتویی که بلندی آن تا روی زانوی شماست، گزینه بسیار خوبی است. اگر از اندام ریزی برخوردار هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم به دنبال خرید مانتوهای پیله دار، چین دار و فون باشید.
 

سن را در نظر بگیرید

اگر نوجوان یا جوان می باشید، پیشنهاد می کنیم مانتوهای اسپرت، جلوباز، مانتو با طرح های فانتزی و دیگر مانتوهای شبیه به این ها را انتخاب کنید. به طور معمول جنس این پارچه ها از حالت شلی برخوردار است. چنانچه جز افراد میانسال می باشید از تهیه مانتوهایی که در قسمت بالا گفتیم خودداری کنید، بهتر است از مانتوهای بلندی استفاده کنید که روی آنها کار طراحی انجام شده است.
 

در نظرداشتن چاقی یا لاغری

اگر جز افرادی هستید که اضافه وزن دارید و اصطلاحا باید گفت چاق هستید، بهتر است مانتوهایی را تهیه کنید که از برش راسته برخوردار هستند و دارای طرح عمودی می باشند. درازای آن هم بهتر است تا زیر زانو باشد. بهترین انتخاب در زمینه رنگ هم برای شما مانتوهایی با رنگ تیره است. توجه کنید که مانتوی تهیه شده نباید کوتاه باشد، چرا که شما را چاق تر نشان خواهد داد، اگر همشما جز افراد لاغر اندام هستید، مانتوهای گشاد و پیله دار را برای خود خریداری نمایید.
 

به رنگ پوست توجه کنید

این مورد که مانتوی شما چه رنگی خواهد بود، به طور کامل به سلیقه شما برمی گردد. چنانچه جز افرادی هستید که از پوست روشنی برخوردار هستید، تلاش کنید از مانتوهایی استفاده کنید که دارای رنگ های آبی ملایم، بژ ، قهوه ای و… هستند. چنانچه پوست شما تیره است، از رنگ های سفید، صورتی، طوسی و… می توانید که استفاده کنید. اگر هم شما جز آن دسته از افرادی هستید که دارای پوست گندم گونی هستید،به شما تبریک می گوییم چرا که شما می توانید آزادانه از همه رنگ ها استفاده کنید.

قیمت

به طور معمول مانتوها دارای قیمت خیلی بالایی نیستند. ولی تعدادی از مانتوها به علت جنس خاص و یا کیفیت بالایی که دارند، از قیمت بالایی هم برخوردار هستند. در هر صورت این که شما چه مانتویی را با چه بودجه ای خریداری نمایید به خود شما و توانایی مالی شما بستگی دارد. بهتراست مانتوهایی را پیدا کنید که با این که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند از سوی دیگر دارای قیمت بسیار خوب و اقتصادی نیز می باشند.

کیفیت دوخت

در زمان خرید مانتو به کیفیت دوخت آن حتما توجه ویژه ای داشته باشید، هرچه دوخت های آن مانتو، دارای ظرافت بالاتری باشند، استایل شما جذاب تر خواهد بود. در نتیجه این مورد را به طور کامل در نظر داشته باشید.


با توجه به مواردی که گفته شد، پیشنهلد ما این است که به پوشاک عمده مراجعه نمایید و از میان مدل های بسیار زیاد مانتو که برای شما در نظرگرفته ایم ، آن مانتوهایی که بیشتر به سلیقه شما می خورند را انتخاب نمایید. چنانچه قصد تهیه مانتو به صورت عمده را دارید با عمده‌فروش در تماس باشید و از جزئیات مانتوها و چگونگی خرید آن ها اطلاعات بیشتری کسب نمایید.
 

به هر حال شما می توانید با مراجعه به وبسایت پوشاک عمده بهترین مانتوها را با بالاترین کیفیت ممکن خریداری نمایید.
 

نکات مهم پیش از خرید

این روزها اکثر خانم ها و دختران جوان ، علاقه مند به مدل مانتو های جذاب و خاص می باشند تا بتوانند هم در لباس راحتی را تجربه کنند و هم این که شیک پوش بودن و جذاب بودن را تجربه نمایند . به طور کلی باید گفت یکی از اصلی ترین ترین و اساسی ترین استایل خانم ها همین مانتو به حساب می آید ، به همین علت در هنگام انتخاب آن باید نهایت دقت به کار گرفته شود ، همینطور با مدل ها و طرح های گوناگونی که عرضه می شود باید برترین مانتو را با توجه به همه مواردی که در ادامه این متن خواهید خواهند ، خریداری نمایید.
نکات مهم درباره خرید مانتو :

شما می خواهید که از مانتو برای کدام فصل استفاده کنید.
   

می خواهید از مانتو در چه مکان هایی استفاده کنید .
   

کدام مانتو به جدید تر و مدرن تر است .
   

نوع اندام خود را کاملا در نظر داشته باشید .
   

میزان پولی که جهت خرید مانتو در نظر گرفته اید چقدر می باشد.
 

باید به این مورد هم توجه داشت که حدود چروک پذیری مانتو چه اندازه است ،گاها پیش می آید که برای برخی از خانم ها بسیار اهمیت دارد که مانتو شان دارای چروک نشود .
 

انتخاب مانتو باید به طور کامل با خصوصیات اندامی هر فرد متناسب باشد چرا که در این شرایط است که  مانتو بسیار شیک و زیبا به نظر می رسد.

انواع مانتو

مانتو مجلسی ، مانتو رسمی ، مانتو دانشجویی ، مانتو اسپرت ، مانتو بهاره،  تابستانی ، پاییزه، زمستانی

مانتو را با رنگ مناسب انتخاب کنید
 

گزینش رنگ برای یک مانتو اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که ؛ گزینش رنگ کاملا سلیقه ای می باشد و هر خانمی با توجه به سلیقه ی خود تصمیم خواهد گرفت ولی در اصل باید با در نظرگرفتن یک سری قواعد خاص انتخاب رنگ مانتو صورت گیرد ، به عنوان مثال ؛ در نظر داشتن این مورد که ( چه رنگی مناسب پوست شما است ، چه رنگی شما را جذاب تر خواهد کرد ، مکانی که قصد دارید در آن جا از مانتو استفاده نمایید ، کدام رنگ ها در این دوره جذاب تر و پر طرفدارتر هستند و … ) 

انتخاب مانتو با توجه به اندام

باید به این مورد توجه زیادی داشته باشیم  که چه نوع مانتویی تن پوش جذاب تری در تن ما  خواهد داشت  و بدون توجه به این موارد هر مدل مانتویی را انتخاب ننماییم.

به عنوان مثال اگر یک مدل مانتو خاص را دیدیم که به تن شخص دیگری ، بسیار جذاب می باشد ،  این دلیل نخواهد شد که گمان کنیم آن مانتو در تن ما هم به همین زیبایی و جذابی خواهد بود و در نتیجه آن مانتو را خریداری نماییم . در نتیجه انتخاب هر نوع مانتو بستگی خواهد داشت به اندام شما پس ابتدا دقت کنید که اندام شما چگونه است و سپس با یک سری تحقیق اقدام به تهیه و خرید مانتو برای خود کنید.

انتخاب جنس مانتو

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید مانتو باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم توجه به جنس مانتو است.

شما باید با یک نگاه کامل به جنس مانتو ، نگاه کامل به چگونگی شستشو یا این مورد که بعد از شستشو به اتو دارد یا خیر و … مانتو خود را انتخاب کنید ، تا بتوانید ساده تر و به مدت طولانی تر از مانتو بهره ببرید.

حتی باید به این مورد هم توجه داشته باشید که جنس مانتویی که قصد خرید آن را دارید، رنگ پس خواهد داد یا خیر ؟

یا بعد از شستن پارچه مانتو آبرفت خواهد داشتیا خیر ؟

چرا که ؛ چنانچه دقت کافی نداشته باشیم احتمال دارد بعد از خرید با یک  بار شستن ، مانتو آبرفت بگیرد و طرح اولیه خود را گم کند یا این که از نظر اندازه  مقداری کوچک شود و یا بر عکس بعد از شستن مانتو حالت آن تغییر کند و مقداری گشاد شود .به همین دلیل نیاز است که حتما جنس مانتو انتخابی را در نظر بگیریم و به آن توجه زیادی داشته باشیم  و به هیچ وجه فریب ظاهر اولیه مانتو را نخوریم .

انتخاب مانتو با در نظر گرفتن رنگ پوست

رنگ، یک مورد کاملا سلیقه ای می باشد و ما معمولا در بیشتر مواقع به سلیقهٔ خودمان توجه خواهیم داشت و به دیگر مواردی که در این زمینه بسیار مهم و حیاتی هستند توجهی نخواهیم داشت. ولی حقیقت این می باشد که توجه داشتن به قواعد انتخاب رنگ ایده آل برای لباس، سبب خواهد شد تا جذاب تر و زیباتر از قبل به نظر برسیم. یکی از همین این قواعد، گزینش رنگ لباس، با در نظر گرفتن رنگ پوست می باشد.
 

پوست های تیره:

آن دسته از افرادی که دارای پوست تیره هستند، به طور معمول از چشم و موهای سیاه یا قهوه ای تیره برخوردار هستند. این تعداد از افراد باید لباسی را برای خود در نظربگیرند که با رنگ های تیره دچار تضاد باشد. این تضاد، چهره را از یکنواختی خارج می کند و باعث هر چه بیشتر جذاب به نظر رسیدن خواهد شد.
 

یک سری پیشنهاد برای این دسته از افراد:
 

رنگ های ایده آل : سفید، صورتی، آبی ملایم، خاکی ، طوسی روشن.
 

رنگ های نامناسب: قهوه ای تیره، مشکی، فیروزه‌ای، سبز ، قرمز تیره.
 

چنانچه رنگ پوست شما در بین این رنگ ها قرار نداشته باشد، از انتخاب لباس با رنگهای تیره و گرم

خودداری نمایید. با توجه به این موارد که از رنگ مشکی و آبی تیره به طور معمول به عنوان لباس رسمی کار استفاده می شود و به طور کامل آن را نمی توان کنار گذاشت، تلاش داشته باشید بهره بردن از آن‌ها را به میزان زیادی انجام ندهید و تنها در شرایط حساس از آن‌ها بهره ببرید.
 

پوست های روشن:
 

این دسته از افراد به طور معمول دارای موهایی روشن و بلوند هستند و رنگ چشم آن ها آبی، سبز، قهوه ای یا طوسی روشن می باشد. رنگ هایی ایده آل برای این دسته ازافراد مناسب است که با رنگ پوستشان مغایرت داشته باشد.
 

یک سری پیشنهاد برای این گروه:
 

رنگ های ایده آل: قهوه ای ، آبی ملایم، بژ، آبی سیر.
 

رنگ های نامناسب: صورتی، قرمز، زرد، نارنجی، ارغوانی و سفید.
 

این دسته از افراد به طور کامل باید از رنگهای روشن و خشن بهره ببرند تا آن تضاد مورد نظر برای آن ها به وجود بیاید. استفاده کردن از رنگ های گرم به هیچ وجه پیشنهاد نخواهد شد.
 

پوست های معمولی:
 

آن دسته از افرادی که دارای رنگ پوستی هستند که نه تیره است و نه روشن، تقریبا توانایی خواهند داشت از هر رنگ لباسی بهره ببرند. با توجه به این که هر کدام از رنگ های تیره و روشن می تواند با این نوع رنگ پوست دارای تفاوت باشند ، در نتیجه از هر دو رنگ می توان بهره کامل را برد.
 

ولی بهتر می باشد تا قسمت بالاپوش را با رنگ چشم خودتان هماهنگ انتخاب نمایید.
 

پیشنهادهایی برای این دسته از افراد:
 

رنگ های ایده آل: بژ، سورمه‌ای، گندمی ،آبی، مشکی، صورتی.
 

رنگ های نامناسب: بنفش ،مغز پسته‌ای،قرمز و قهوه ای تیره.
فقط رنگ هایی که در این دسته اصلا نباید از آن ها استفاده شود، رنگهایی هستند که به رنگ پوست نزدیک می باشند. به عنوان مثال چنانچه رنگ پوست شما زیتونی می باشد، از لباسهای زیتونی یا قهوه ای استفاده نکنید.

انتخاب مانتو با در نظر گرفتن نوع اندام

همان گونه که گفتیم یکی از موارد مهمی که باید در هنگام انتخاب مانتو به آن دقت زیادی داشته باشید، اندام و قدشما می باشد. انتخاب بلندی لباس با قد شما رابطهٔ معکوس خواهد داشت، چنانچه قد شما کوتاه است تلاش کنید از مانتوهای کوتاه استفاده نکنید. ولی اگر دارای قد بلندی هستید، مانتوهایی که بلندی آن ها تا زانوی شما می باشد کاملا برازنده است.
 

مانتو ایده آل برای خانم های بلند قد:

چنانچه قد شما متوسط رو به بالا است شاید بهتر باشد مانتویی را انتخاب کنید که کاملا مناسب و ایده آل برای شما باشد.
 

یک مورد خاص برای خانم های بلند قامت وجود دارد و آن مورد این می باشد که در هیچ شرایطی از شلوار و مانتو یک رنگ استفاده نکنید، بهترین گزینه این می باشد که سلیقه خود را دستخوش چالش نمایید و از دو رنگ گوناگون و یا از رنگ هایی که با هم مغایرت دارند و یارنگ های خاص بهره ببرید. چنانچه به این موارد دقت کافی نداشته باشید و از ست مانتو و شلوار تک رنگ استفاده کنید، سبب بلندتر دیده شدن قد خود خواهید شد اما با بهره بردن از هارمونی رنگ ها خواهید توانست برای خود یک استایل ایده آل به وجود بیاورید.
 

چنانچه شما همواره به مانتوهای کوتاه علاقه مند هستید، باید به این مورد توجه داشته باشید که سبب کشیده تر کردن و در نتیجه بلند تر دیده شدن پاهایتان خواهد شد.
پس اگر شما هم جز آن دسته از خانم هایی هستید که دارای قدبلندی هستید حتما به این مواردی که گفتیم توجه ویژه ای داشته باشید و از کنار آن ها به سادگی عبور نکنید.

 

مدل مانتو
 

به پارچه مانتو دقت کنید
 

از انجایی که مانتو نسبت به سایر لباسهای زنانه در دید بیشتری قرار داد ، توجه به مانتویی که در بر تن زیبا جلوه کند و شیک‌پوشی را افزایش دهد اهمیت بسزایی دارد. پارچه مانتو بر فرم و تن‌خور مانتو بسیار تاثیرگذار است و براحتی در یک نگاه، کیفیت مانتو را نشان خواهد داد.
 

پارچه‌ مانتو از آن جهت مهم است که هم در قیمت مانتو و هم در سبک و سلیقه مشتریان تاثیر دارد.مثلا مانتوهای مجلسی از پارچه‌های با کیفیت بالاتر و گرانتر دوخته می‌شوند و مانتوهای دانشجویی و روزمره از جنس ملایم‌تر و ارزانتر در دوخت استفاده می‌شود.
 

پس اگر قیمت مانتو برایتان اهمیت دارد و در جستجوی مانتوی ارزان هستید مانتوهایی که از تریکو در آن استفاده شده است قیمت پایین‌تری نسبت به سایر پارچه ها دارند.


 

نظرات (۱)

سلام عجب مقاله کاملی درباره همه چیز درباره خرید مانتو نوشتید. عالی بود.

مرسی

پاسخ:
سپاسگزار هستیم بابت نظرات دلگرم کننده شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">